loading...

بزرگترین مرجع تخصصی مقالات آموزش سئو در مشهد

بازدید : 10
دوشنبه 12 دی 1401 زمان : 9:27

seo سرعت وب سایت های پوسته منحصر وردپرس سوای پلاگین و یا این که با پلاگین ها
ما در هگزلا بصورت ماهر بصورت اپ نویسی برای پوسته های منحصربه‌فرد وردپرس کدهایی می‌نویسیم که به بهبود سرعت پوسته وردپرس منحصر مندرج یاری کنیم که سرعت وب سایت خویش را با کم‌ترین پلاگین بیشترین سرعت را داشته باشید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


به‌دنبال‌ی این نوشته ی علمی در باب رویه های ارتقاء سرعت وب سایت وردپرسی و گونه های ابزارهای بررسی سرعت وبسایت، داده ها جامع و جامعی حصول خواهیم کرد. بعد از آن به معرفی افزونه های مفید در سئو سرعت وبسایت وردپرس و تکنیک های ارتقا سرعت وبسایت به خصوص سایت‌های وردپرس خوا هیم پرداخت.
سرعت سایت بدون‌شک یک کدام از مهمترین فاکتور ها در بحث سئو و منزلت بندی تارنما از دید موتور کاوش گوگل است. با دقت بدین اصل به کار گیری از آنالیزورهای سرعت وب سایت را تحت عنوان یکی از مهم‌ترین روند در نظارت یک سایت در حق اولویت نخستین خویش قرار دهید. برای بهینه سازی سرعت سایت وردپرس یک برنامه ریزی ظریف و مدون داشته باشید.
طریق ها و شیوه های متفاوت برای آنالیز جهت ارتقاء سرعت وبسایت.
تجزیه و نظارت در جهت سرویس ها سرعت وب سایت فارغ از پلاگین
روش ها و راه‌های مختلفی برای برای تحقیق جهت افزایش سرعت وبسایت پیش روی شما می‌باشد. امروزه سایت‌های فراوانی راجع‌به تحقیق معیارهای مهم سرعت سایت وجود دارا هستند که موارد گوناگون را برای شما لیست بندی می‌نمایند و در هر بخش به شما امتیاز می‌دهند. از مواقعی که معمولا تارنما های آزمایش سرعت وب سایت در لحاظ می گیرند می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:
شناسایی اسکریپت ها، فونت ها، پلاگین ها و … که سبب ساز ارتقاء سرعت تارنما می‌شوند.
بررسی و تحقیق هدرهای HTTP.
تحقیق امکان خلاصه سازی اسکریپت ها.
شناسایی تصاویر حجیم که در فرآیند بار گذاری تارنما تولید مشکل می‌نمایند.
مطالعه درستی ارکان مختلف لود گردیده.
معین کردن کدهای خلل زا در جاوااسکریپت یا این که CSS ها.
پژوهش واحد سنجش وسعت صفحه های، زمان ما یحتاج برای بار گذاری وبسایت و تعداد درخواست برای بارگذاری صفحه های.
مطالعه همت تارنما از مبدا وضعیت های جغرافیایی متعدد.
معلوم کردن زمان وصال به اولین بایت TTFB.
رندر گیری از سرعت پردازش و اکران تارنما در مرورگرهای گوناگون.
بازرسی تلاش CDN.
آزمایش در وبسایت google page speed insight برای صفحه مهم, کاغذ لیست محصولات،
پوسته تارنما و رابطه آن با بهینه سازی و سرعت سایت
طبق داده های عددی به دست آمده، در صورتی بیشتراز بازه زمانی ۷ ثانیه بار گذاری تارنما به ارتفاع انجامد، احتمال سوراخ وبسایت بوسیله کاربر ارتقا می یابد. در شرایطی که کاربر در اولِ ورود تارنما شما را رخنه‌ نماید، این یک نمره ی منفی برای شما در جايگاه بندی گوگل هست. همینطور این فرمان باعث کاهش بازدید سایت شما می‌شود.
موتورهای کاوش واحد سنجش کاهش یا این که ارتقا سرعت تارنما و عملکرد یوزرها را تشخیص می دهند و در سئوی و رده بندی وب سایت اثر می‌گذارد. بعضا از پوسته های سایت به دلیل سئو مطلوب نیستند، کد های آن ها بر مبنای seo بهینه سازی نشده میباشد. این پوسته ها اکثر زمان ها دارنده وسعت متعددی میباشند.
به کار گیری از تصاویر پیش زمینه حجیم، کدهای فشرده نشده، به کارگیری ی مداوم از فولدر های اشاره گر و… در پوسته ها می‌توانند بر کاهش یا این که ارتقا سرعت وب سایت تاثیرات متفاوت بسیار متعددی بگذارند. در واقعیت پوسته وبسایت ارائه دهنده ی محتوای تارنما برای یوزرها و موتورهای کاوش هست.
از لحاظ مخاطب چنانچه سایت کار کشته به ساخت‌و‌ساز تعامل با بازدید کننده نباشد، و کلاً مسیر گشت و گذار او در صفحه ها سایت او‌را ملازمت نکند، سبب نارضایتی استفاده کننده و رخنه‌ سایت بوسیله وی میگردد.
در‌حالتی که از نظر موتورهای کاوش به پوسته اینترنت سایتی که استاندارد های بهینه سازی را رعایت نکرده میباشد بنگریم، ممکن میباشد آیتم بی توجهی موتور های کاوش قرار بگیرد. هرچه کدهای مستعمل در وبسایت شما برای موتور های کاوش قابل فهم و شعور خیس باشد، در سکو بندی وب سایت از حاصل بهتری منتفع می‌گردد.
چطوری یک قابلیت و امکان کش روی سرعت تارنما اثر دارااست
وقتی که یک مرورگر منابع استاتیک را برای شیت شما ذخیره می‌نماید، یک کپی محلی از آن منابع را در یاد مخفی خویش ذخیره یا این که کش می‌نماید.
سروری که فولدر را ارائه می‌نماید، می تواند به مرورگر بگوید که چه روزگار پوشه را کش نماید. افزونه‌های کش وقتگیر به مرورگر می‌گویند که‌این فایل ها را برای مجال مجال زمانبر تری (مثلاً 1سال) نگه دارد. این برای بودجه‌هایی که ممکن میباشد اکثر زمان ها تغییر تحول نکنند.
بسته به سیاست سایت خویش، کش برای یک منبع خاص، وقتی که استفاده کننده مجدداً از ورقه شما بازدید می‌نماید، مرورگر ممکن است به مکان بارگیری دوباره آن از سرور، یک ورژن کش/محلی را ارائه دهد. این یعنی سرعت بسیار بالا برای وبسایت شما.
فایل‌هایی که دارنده کش کوتاه می باشند به احتمال زیاد توسط سرور در بازدیدهای مکرر لود دوباره میگردند، این شغل منجر سرعت ذیل وب سایت می شود.
برای سرور آپاچی و اینترنت سرور لایت اسپید
کد زیر را اسکن کرده و در فایل htaccess خویش، در خط پایان یا این که خط اولیه قرار دهید، تا به بازه زمانی 1سال فایل‌های وبسایت را کش نماید.
ExpiresActive On
# Images
ExpiresByType image/jpeg \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/gif \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/png \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/webp \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/svg+xml \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/x-icon \\\\"access plus 1 year\\\\"
# Video
ExpiresByType video/webm \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType video/mp4 \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType video/mpeg \\\\"access plus 1 year\\\\"
# Fonts
ExpiresByType font/ttf \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType font/otf \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType font/woff \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType font/woff2 \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType application/font-woff \\\\"access plus 1 year\\\\"
# CSS, JavaScript
ExpiresByType text/css \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType text/javascript \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType application/javascript \\\\"access plus 1 year\\\\"

# Others
ExpiresByType application/pdf \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/vnd.microsoft.icon \\\\"access plus 1 year\\\\"
10 کارداران مهم بر ارتقاء سرعت سوای افزونه ها یا این که با افزانه های وردپرس
1- طریق اولیه به کار گیری از افزونه های کش وب سایت
یکی بی آلایش ترین و شایسته ترین راه و روش عمل ها برای ارتقاء سرعت وبسایت به کارگیری از پلاگین‌های کش می‌باشد. وظیفه ی اصلی این پلاگین ها seo کدها، پوشه ها و تصاویر موجود در تارنما میباشد. اگر از علم اپلیکیشن ‌نویسی بهره مند نیستید و با کد‌های CSS ، HTML، JS و… شناخت ندارید، پیشنهاد ی ما به شما به کارگیری از افزونه های وردپرس می باشد.
افزونه های معروف برای seo سرعت تارنما وردپرس و پوسته وبسایت شما
افزونه ها کل عملیات هایی را که باعث به ارتقا سرعت وبسایت وردپرس شما می‌شود را به صورت خودکار و تماما ظریف و به طور با صرفه ایفا میدهند. از مهمترین مزایای این افزونه ها می‌قدرت به برخورداری از پنل کنترلی بسیار بی آلایش و کاربردی اشاره نمود. سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی معرفی شایسته ترین پلاگین های کش و سرعت وب سایت را تحقیق نمایید.
افزونه WP Rocket: یکی‌از شایسته ترین پلاگین های کش مو جود برای وردپرس است. این افزونه از رابط کاربری بسیار سادگی برخوردار‌است که عمل کردن با آن را بسیار وا رفته می‌نماید.
افزونه WP Optimize: یکی‌از دیگر از دوستداشتنی ترین پلاگین‌های کش وبسایت وردپرسی که از داده های عددی نصب یک میلیون نفر برخوردار‌است می‌اقتدار WP Optimize را اسم توفیق. این پلاگین کش با فشرده سازی و کمتر کردن وسعت تصاویر تعالی، کش کردن صفحات وبسایت و منزه‌ کردن مفاد غیر ضروری دیتابیس، سبب تغییر چشمگیری در ارتقاء سرعت وب سایت وردپرس شما میشود.
نصیب هایی از تجهیزات WP Optimize مجانی میباشد اما برای قابلیت و امکان استعمال از آحاد مناطق بایستی ورژن ی مبلغی آن را خریداری فرمائید. ورژن ی بدون‌پول این پلاگین اکنون در مخزن وردپرس جان دار میباشد و می توانید آن را نصب کنید.
افزونه وردپرس سوپر کش (wp super cache): یکی از پلاگین های کش بدون‌پول برای وردپرس هست. این پلاگین اکثری از فولدر های HTML استاتیک را از تارنما پویا وردپرس شما ساخت می‌نماید. پس از تشکیل داد این فایل ها، اینترنت سرور به مکان اجرای اسکریپت‌های هنگفت PHP، پوشه های HTML ساخت‌و‌ساز گردیده را ارائه می‌نماید. در واقع با به کارگیری از این پلاگین WP Super Cache سرعت سایت خویش را تا حد متعددی افزایش خواهید اعطا کرد.
افزونه WP Fastest Cache: چنانچه در جستجوی یک افزونه کش معمولی البته در عین فعلا حاذق می‌باشید سفارش ما به شما استعمال از پلاگین ی کش WP Fastest Cache است. این پلاگین می‌تواند پوشه های HTML، CSS و JS را ساماندهی و بهینه نماید. همینطور دیتابیس را پاکسازی می‌نماید.
پلاگین ی WP Fastest Cache در دو ورژن ی محصور رایگان و ورژن ی مبلغی با آحاد تجهیزات جان دار می باشد. ورژن ی محصور گردیده ی این افزونه از روش مخزن وردپرس به طور رایگان قابل نصب و به کار گیری است.
2- استعمال از هاستینگ برای بهبود سرعت سایت شما
یکی مهم‌ترین تکنیک‌های ارتقاء سرعت وب سایت به کارگیری از هاستینگ بهتر هست. وقتی که مخاطب به وبسایت شما وارد می شود و بر روی بخشی از منو سایت شما کلیک می‌نماید، این به آن معنا است که از وبسایت شما درخواستی نموده است. وب سایت این درخواست را به سرور ارسال می‌نماید و سرور آن را بعداز جاری ساختن تغییراتی به دیتابیس جابجایی می‌دهد.


انتخاب یک هاست خوب برای سایت خویش و بهبود در ارتقا سرعت وب سایت
پیرو ی این مسیر دیتابیس درخواست را بازرسی کرده و بهره ی آن را مجددا در دست سرور قرار می‌دهد. بعد از آن سرور سود را برای مخاطب در تارنما اکران می دهد. این نقل و جابجایی ها مستلزم پردازش و سرعت پاسخگویی بسیار بالایی می‌باشد. به خصوص در صورتی‌که در یک فرصت واحد تعداد متعددی درخواست هم زمان بوسیله تعدادی استفاده کننده در تارنما شما صورت بپذیرد.

فکر کنید که تارنما شما از هاستینگ ضعیفی برخوردار‌است. روند بار گذاری بسیار آرام و نماید شکل می‌گیرد. بروز خطای خصوصی 5xx و اشتباه های دیگر از مهم ترین معضلاتی میباشد که تارنما شما به آن مبتلا میشود. فقط بروز یکی‌از این اشتباهات کافیست تا مراجعه کننده ی شما‌را از سایت فراری دهد.

براین اساس شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم که در گزینش و خرید یک هاست مطلوب اعتنا کافی را داشته باشید. این موضوع غیر وابسته از ایجاد کرد یک تجربیات مطلوب برای کاربر های وبسایت، بر seo و درجه بندی سایت شما اثر چشمگیری خواهد گذاشت.

3- سئو فولدر های js و css برای افزایش سرعت وبسایت
امروزه مداقه رابط کاربری و طرز های ارتقاء سرعت در تمامی وب سایت ها تماما ادراک شد‌ه‌است. به همین منظور تک تک طراحان وبسایت به سمت استعمال از کدهای css و جاوا اسکریپت برای ساخت و ساز سهولت در استفاده از سایت ها روی آورده اند. توصیه می‌کنیم به طبع نوشته ی علمی فعال کردن Gzip وبسرور تارنما خویش را فعال نمایید.


فشرده سازی و با صرفه کردن آحاد پوشه های html – css – js برای پوسته وردپرس شما
این کدها غیر از بهبود رابط کاربری و خوشگل سازی اطراف وبسایت، موجب ارتقاء فرصت لود سایت شما می گردند. به لهجه دیگر تارنما شما را نماید می‌نمایند. برای حل بعضی از مشکلات وبسایت و حل کردن برخی از خطاهای تارنما می توانید از کدهای ارتقاء سرعت سایت به کار گیری کنید و اثر متعددی روی سرعت سایت دارا هستند.

برای رفع این نقص‌ و ارتقا سرعت تارنما بایستی مجموع این کدها را به اصطلاح minify یا این که فشرده سازی فرمائید. برای این کار می توانید این وظیفه را به یک گروه حرفه ای هگزلا واگذار نمایید و یا این که از پلاگین هایی که تا قبل از این معرفی شدن استعمال فرمائید.

4- به کار گیری از سیستم توزیع محتوا یا این که CDN ها
همانطور که پیش از این هم گفته شد برخورداری از هاستینگ مطلوب یکی از مهم‌ترین پارامتر هایی میباشد که بر ارتقاء سرعت سایت شما بسیار اثر گذار میباشد. با اینکه هاست های خیر بوسیله بخش اعظمی از موسسه ها ارائه گردیده است، برخی از تارنما ها به جهت سیاست های تجاری خویش ترجیح می دهند هاست های خویش را از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی برگزینند.


استعمال از سی دی ان CDN برای ارتقاء سرعت تارنما وردپرسی
برخلاف ظواهر تبلیغاتی این زمینه، حالت مکانی هاست و سرور شما اثر بسیار متعددی بر سرعت وبسایت شما میگذارد. به ذکر بی آلایش خیس در حالتی که بیزنس بنده در کشور‌ایران باشد اما هاست و سرور اینجانب در مرزوبوم فرانسه، واحد سنجش سرعت دسترسی به وب سایت اینجانب برای یوزرها اهل ایران بسیار ذیل خیس از کاربرانی است که از مرزوبوم فرانسه وب سایت بنده را کاوش می‌نمایند. برای رفع این مورد باید از سیستم توزیع محتوا یا این که CDN در تارنما خویش به کارگیری نمایید.

cdn چیست؟
CDN ها سرورهایی هستند که در یکسری مرزو بوم متعدد قرار دارند و مجموع داده ها و محتواهایی که در وب سایت شما وجود دارد را در چند نقطه به مراد بهینه سازی سرعت وبسایت وردپرس ذخیره و جابجا می‌نمایند. برای مثال، در صورتی‌که هاست و سرور اینجانب در مرزوبوم هلند قرار داشته باشد و استفاده کننده اینجانب در ایران باشد، بعد از درخواست مخاطب، سود ی درخواست او از مجاورت ترین CDN برای وی فرستاده می شود.

این‌راه سرعت پاسخگویی به استفاده کننده را به صورت موثری ارتقاء می دهد. میتوانید از CDN بدون پول کلودفلر برای وبسایت خویش استعمال فرمائید. کلودفلر سازش قابل قبولی با تارنما های متفاوت دارااست و با seo تارنما های فارسی به طور کامل هماهنگ میباشد.

مزایای به کار گیری از CDN ها:
seo و ارتقاء سرعت وب سایت به طور چشمگیر در بار گذاری محتوا.
مصرف کمتر از پهنای باند.
دسترسی مستمر و مستمر به محتوای وب سایت.
ارتقاء امنیت تارنما پرهیز از هجوم ها DDOS.
5- سئو تصاویر، راهی ضروری برای کاهش وسعت
از سایر موضوعات مهمی که بایستی به آن توجه گردد سئو تصویری سایت میباشد. سئو تصویر به طور تماما بدون واسطه بر کاهش یا این که افزایش سرعت وبسایت شما تاثیرگذار میباشند. پس عالی هست برای هجران از کاهش سرعت تارنما توسط ی تصاویر حجیم به درنگ سئو آنان باشید. به طوری که سایز تصاویر را کمتر فرمائید اما از چگونگی آنها معدود نگردد. برای این منظور جداگانه از قابل انعطاف افزارهایی مانند فتوشاپ، وبسایت‌های بسیار حرفه‌ای و قدرتمندی نیز در فضای اینترنت وجود دارند.


بهینه سازی و فشرده سازی عکس های وب سایت جهت افزایش سرعت سایت
کافی می‌باشد عبارت compress picture را کاوش فرمائید تا به لیست بلند بالایی از وب سایت های این چنینی دسترسی داشته باشید. جدا از به کار گیری از نرم‌افزار ها و سایت های فوق، افزونه های اکثری برای وردپرس مو جود هستند. این افزونه ها به آسانی میتوانند تصاویر جان دار در سایت شما‌را سوای افت چگونگی فشرده سازی نمایند. از مهم‌ترین این نوع افزونه ها می‌اقتدار به Optimole و WP Smush اشاره نمود.

دقت: هیچ گاه برای کاهش و فشرده سازی تصاویر تارنما خویش از افزونه ها به کارگیری نکنید.

در صورتیکه به تازگی وب سایت خویش را فعال سازی کرده‌اید و هنوز تصاویر متعددی بر روی آن بار گذاری نشده هست، به شما پیشنهاد می شود پیش از بار گذاری تصاویر خویش با به کارگیری از طریق های آورده شده مبادرت به فشرده سازی تصاویر خویش برای بهینه سازی سرعت سایت وردپرس فرمایید.

البته در‌صورتی‌که وبسایت شما قدیمی است و از گذشته تصاویر متعددی بر روی آن بار گذاری شده است با به کار گیری از افزونه ها وبسایت خویش را سئو نمایید. البته گشوده هم می‌گیم، در صورتی نیرو کافی برای این فعالیت دارید، مطلقا بصورت دستی در برهه زمانی های زمانی عکس ها را بصورت دستی سئو فرمائید.

6- آپ دیت رسانی وردپرس برای ارتقاء سرعت تارنما
سیستم مدیر محتوای وردپرس، به صورت کاملا منظم و در حین‌های وقتی مشخصی آپ دیت رسانی می‌گردد. با هر توشه آپ دیت رسانی، قابلیت های جدیدی به آن افزوده می‌شود و مشکلات امنیتی و اختلال‌های ورژن قبلی تا حدودی برطرف می‌گردد. تک تک این تغییرات باعث افزایش سرعت وبسایت می گردد.

همینطور قالب ها و پلاگین های نصب گردیده بر روی تارنما بعداز مدتی نیاز به افزایش و بازنگری دوباره دارا‌هستند. مسئولیت آپ تو دیت رسانی‌های مرتبط با وردپرس، ارتقاء قالب و کل پلاگین های وب سایت بر عهده ی رئیس سایت میباشد. عدم اعمال به روز رسانی های به موقع، سبب ساز بروز ایرادات امنیتی فراوان و نماید شدن تارنما شما می شود.

7- بهینه سازی سرعت وبسایت وردپرس با به کار گیری از خلاصه مطالب
آحاد محتوا ها و مطالب به طور پیش فرض در کاغذ ی مهم وردپرس اکران داده میشوند. این آیتم باعث افزایش مجال لود صفحاتی از قبیل: ورقه ی مهم، مجموعه بندی ها، تگ ها و بقیه صفحه ها آرشیو می‌گردد.

همینطور سبب می‌گردد که بازدیدکننده، عشق و علاقه ی متعددی به حضور بیشتر در سایت شما نداشته باشند. این مسائل موجب کاهش بازدید وبسایت شما می‌گردد. به مراد بهینه سازی سرعت تارنما وردپرس خویش بهتر میباشد که به مکان تک تک مطالب، خلاصه‌ای از آنان‌را در ذیل تیتر هر مقاله قرار دهید.

شیوه ی عملکرد ابزار های رسیدگی وبسایت به‌این شکل میباشد که، برگه یا این که تارنما شما‌را بازرسی کرده و به نحوه ی سعی آن امتیاز میدهد.

8- عدم بارگذاری بی واسطه ویدیو ها در وردپرس برای افزایش سرعت تارنما
یکی از قابلیت و امکان ها در وردپرس، آپلود فایل های تصویری به طور بدون واسطه در هاست می باشد. شما می توانید با استعمال از HTML5 پوشه های تصویری را در مرورگر یوزرها خویش اکران دهید. شاید این قابلیت در ظواهر جذاب و کاربردی به لحاظ رسد البته میزبانی از اکران فایل های تصویری، مستلزم یک پهنای باند گسترده است و کمکی به ارتقاء سرعت وب سایت شما نمی‌نماید.

این فعالیت مخارج جانبی فراوانی را بر روی دست شما می‌گذارد و ممکن میباشد به جهت مصرف بالای پهنای باند، هاست شما به وضعیت تعلیق درآید. همینطور وجود این ویدیو ها سبب ساز افزایش وسعت فایل‌های بک آپ می‌شود. این ارتقاء وسعت، پروسه تنظیم ی ورژن ی پشتوانه و لود را بسیار زمانبر می‌نماید.

شما برای حل این معضل می توانید از قابلیت Embed در وردپرس استعمال کنید. فایل‌های تصویری خویش را در وب سایت‌های اشتراک ویدئویی قرار داده و لینک و پیوند مربوطه را در باطن پست قرار دهید.

9- افزایش و آپدیت رسانی ورژن PHP جهت بهبود سرعت وب سایت وردپرس
به کار گیری از جدیدترین ورژن ی PHP در وبسایت و ارتقا آن، مدام فرآیندی خسته کننده و وقتگیر بوده میباشد. البته این کار در بهبود سرعت تارنما وردپرس بسیار تاثیرگذار میباشد. در ورژن های آپ تو دیت رسانی گردیده ی PHP، اسکریپت ها 30 درصد سریعتر ایفا می شوند.


برای ارتقاء سرعت سایت وردپرسی؛ حتما ورژن وردپرس خویش را به واپسین نسخه یعنی فراتر از 8 ارتقاء دهید.
این آیتم بر روی ارتقا سرعت تارنما های گران قدر اثر قابل توجهی می‌گذارد. با ارتقاء ورژن ی PHP وب سایت خویش، می توانید به وضوح بهبود سرعت سایت وردپرسی خویش را شم نمائید.

10- دوری از سرقت پهنای باند در وردپرس
در مشت داشتن پهنای باند مطلوب، مدام موجب ارتقاء سرعت سایت می گردد اما در‌این میان مدام کسانی وجود دارا‌هستند که در وبسایت ها در ادامه محتوا های با کیفیت جهت سرقت میشوند. برای مثال؛ یک تارنما دیگر به مکان آپلود فایل عکس در تارنما خویش، از نشانی تصاویر مو جود در وبسایت شما برای صفحه ی خویش به کارگیری می‌نماید و با این کار در واقعیت از پهنای باند شما برای بار گذاری تصاویر وب سایت خویش استعمال می‌نماید.

برخی از تارنما های دیگر با به کار گیری از فید یا این که به عبارتی غذا، مبادرت به سرقت محتوا های سایت های دیگر می‌نمایند. برای دوری از این گزینه بایستی فید سایت خویش را غیر فعال فرمایید یا این که تدبیری بیندیشید که پست های جدید، اندکی بعداز تکثیر در فید سایت قرار بگیرند.

جمه بندی ارتقاء سرعت وب سایت هایی که با وردپرس پیاده سازی میشوند؟
افزایش سرعت سایت وردپرس از مهم ترین عوامل در دعوا seo تارنما میباشد. شما باید تحت عنوان دارای تخصص سئو نرم افزار‌ای مدون و جامع، جهت کاهش فرصت پاسخگویی و ارتقا سرعت سایتهای وردپرس را در شیوه نامه خویش قرار دهید. برخورداری از کلیه ابزارهای رسیدگی که قبلا به آن اشاره شد نیازی وجود ندارد. چرا که بیشتر این ابزارها و نحوه‌ها از فاکتورها و api های یکسانی استعمال می‌نمایند. استفاده از تک تک افزونه‌ها به طور یکجا جهت افزایش سرعت تارنما وردپرس ضرورتی ندارد. سفارش می شود با تحقیق مزایا و معایب افزونه‌ها، شایسته ترین آیتم را برای وبسایت خویش به کارگیری نمائید.

همینطور به کار گیری از CDN را به دلیل افزایش سرعت وب سایت وردپرس بسیار دورازشوخی بگیرید. از هاست‌های دارای اعتبار برای سایت خویش به کار گیری کنید. استعمال از یک هاست با کیفیت برای شما هزینه‌ی قابل توجهی به یار و همدم داراست البته مراقبت بیزنس شما از عنایت بیشتری برخوردار‌است.

با دقت به اینکه امروزه کمپانی‌های متعددی در جهت ارائه‌ی سرویس ها سرعت سایت عمل دارا هستند، در حالتی‌که به هر دلیلی قدرتمند به ارتقا سرعت وب سایت خویش نیستید و یا این که با به کار گیری تک تک موردها خاطر گردیده گشوده هم مبتلا نقص‌ در بار گذاری سایت خویش می باشید میتوانید از نصیب سرویس ها سرعت سایت این مجموعه‌های جهت افزایش سرعت وبسایت وردپرسی خویش به کار گیری فرمائید.

seo سرعت وب سایت های پوسته منحصر وردپرس سوای پلاگین و یا این که با پلاگین ها
ما در هگزلا بصورت ماهر بصورت اپ نویسی برای پوسته های منحصربه‌فرد وردپرس کدهایی می‌نویسیم که به بهبود سرعت پوسته وردپرس منحصر مندرج یاری کنیم که سرعت وب سایت خویش را با کم‌ترین پلاگین بیشترین سرعت را داشته باشید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


به‌دنبال‌ی این نوشته ی علمی در باب رویه های ارتقاء سرعت وب سایت وردپرسی و گونه های ابزارهای بررسی سرعت وبسایت، داده ها جامع و جامعی حصول خواهیم کرد. بعد از آن به معرفی افزونه های مفید در سئو سرعت وبسایت وردپرس و تکنیک های ارتقا سرعت وبسایت به خصوص سایت‌های وردپرس خوا هیم پرداخت.
سرعت سایت بدون‌شک یک کدام از مهمترین فاکتور ها در بحث سئو و منزلت بندی تارنما از دید موتور کاوش گوگل است. با دقت بدین اصل به کار گیری از آنالیزورهای سرعت وب سایت را تحت عنوان یکی از مهم‌ترین روند در نظارت یک سایت در حق اولویت نخستین خویش قرار دهید. برای بهینه سازی سرعت سایت وردپرس یک برنامه ریزی ظریف و مدون داشته باشید.
طریق ها و شیوه های متفاوت برای آنالیز جهت ارتقاء سرعت وبسایت.
تجزیه و نظارت در جهت سرویس ها سرعت وب سایت فارغ از پلاگین
روش ها و راه‌های مختلفی برای برای تحقیق جهت افزایش سرعت وبسایت پیش روی شما می‌باشد. امروزه سایت‌های فراوانی راجع‌به تحقیق معیارهای مهم سرعت سایت وجود دارا هستند که موارد گوناگون را برای شما لیست بندی می‌نمایند و در هر بخش به شما امتیاز می‌دهند. از مواقعی که معمولا تارنما های آزمایش سرعت وب سایت در لحاظ می گیرند می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:
شناسایی اسکریپت ها، فونت ها، پلاگین ها و … که سبب ساز ارتقاء سرعت تارنما می‌شوند.
بررسی و تحقیق هدرهای HTTP.
تحقیق امکان خلاصه سازی اسکریپت ها.
شناسایی تصاویر حجیم که در فرآیند بار گذاری تارنما تولید مشکل می‌نمایند.
مطالعه درستی ارکان مختلف لود گردیده.
معین کردن کدهای خلل زا در جاوااسکریپت یا این که CSS ها.
پژوهش واحد سنجش وسعت صفحه های، زمان ما یحتاج برای بار گذاری وبسایت و تعداد درخواست برای بارگذاری صفحه های.
مطالعه همت تارنما از مبدا وضعیت های جغرافیایی متعدد.
معلوم کردن زمان وصال به اولین بایت TTFB.
رندر گیری از سرعت پردازش و اکران تارنما در مرورگرهای گوناگون.
بازرسی تلاش CDN.
آزمایش در وبسایت google page speed insight برای صفحه مهم, کاغذ لیست محصولات،
پوسته تارنما و رابطه آن با بهینه سازی و سرعت سایت
طبق داده های عددی به دست آمده، در صورتی بیشتراز بازه زمانی ۷ ثانیه بار گذاری تارنما به ارتفاع انجامد، احتمال سوراخ وبسایت بوسیله کاربر ارتقا می یابد. در شرایطی که کاربر در اولِ ورود تارنما شما را رخنه‌ نماید، این یک نمره ی منفی برای شما در جايگاه بندی گوگل هست. همینطور این فرمان باعث کاهش بازدید سایت شما می‌شود.
موتورهای کاوش واحد سنجش کاهش یا این که ارتقا سرعت تارنما و عملکرد یوزرها را تشخیص می دهند و در سئوی و رده بندی وب سایت اثر می‌گذارد. بعضا از پوسته های سایت به دلیل سئو مطلوب نیستند، کد های آن ها بر مبنای seo بهینه سازی نشده میباشد. این پوسته ها اکثر زمان ها دارنده وسعت متعددی میباشند.
به کار گیری از تصاویر پیش زمینه حجیم، کدهای فشرده نشده، به کارگیری ی مداوم از فولدر های اشاره گر و… در پوسته ها می‌توانند بر کاهش یا این که ارتقا سرعت وب سایت تاثیرات متفاوت بسیار متعددی بگذارند. در واقعیت پوسته وبسایت ارائه دهنده ی محتوای تارنما برای یوزرها و موتورهای کاوش هست.
از لحاظ مخاطب چنانچه سایت کار کشته به ساخت‌و‌ساز تعامل با بازدید کننده نباشد، و کلاً مسیر گشت و گذار او در صفحه ها سایت او‌را ملازمت نکند، سبب نارضایتی استفاده کننده و رخنه‌ سایت بوسیله وی میگردد.
در‌حالتی که از نظر موتورهای کاوش به پوسته اینترنت سایتی که استاندارد های بهینه سازی را رعایت نکرده میباشد بنگریم، ممکن میباشد آیتم بی توجهی موتور های کاوش قرار بگیرد. هرچه کدهای مستعمل در وبسایت شما برای موتور های کاوش قابل فهم و شعور خیس باشد، در سکو بندی وب سایت از حاصل بهتری منتفع می‌گردد.
چطوری یک قابلیت و امکان کش روی سرعت تارنما اثر دارااست
وقتی که یک مرورگر منابع استاتیک را برای شیت شما ذخیره می‌نماید، یک کپی محلی از آن منابع را در یاد مخفی خویش ذخیره یا این که کش می‌نماید.
سروری که فولدر را ارائه می‌نماید، می تواند به مرورگر بگوید که چه روزگار پوشه را کش نماید. افزونه‌های کش وقتگیر به مرورگر می‌گویند که‌این فایل ها را برای مجال مجال زمانبر تری (مثلاً 1سال) نگه دارد. این برای بودجه‌هایی که ممکن میباشد اکثر زمان ها تغییر تحول نکنند.
بسته به سیاست سایت خویش، کش برای یک منبع خاص، وقتی که استفاده کننده مجدداً از ورقه شما بازدید می‌نماید، مرورگر ممکن است به مکان بارگیری دوباره آن از سرور، یک ورژن کش/محلی را ارائه دهد. این یعنی سرعت بسیار بالا برای وبسایت شما.
فایل‌هایی که دارنده کش کوتاه می باشند به احتمال زیاد توسط سرور در بازدیدهای مکرر لود دوباره میگردند، این شغل منجر سرعت ذیل وب سایت می شود.
برای سرور آپاچی و اینترنت سرور لایت اسپید
کد زیر را اسکن کرده و در فایل htaccess خویش، در خط پایان یا این که خط اولیه قرار دهید، تا به بازه زمانی 1سال فایل‌های وبسایت را کش نماید.
ExpiresActive On
# Images
ExpiresByType image/jpeg \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/gif \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/png \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/webp \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/svg+xml \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/x-icon \\\\"access plus 1 year\\\\"
# Video
ExpiresByType video/webm \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType video/mp4 \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType video/mpeg \\\\"access plus 1 year\\\\"
# Fonts
ExpiresByType font/ttf \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType font/otf \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType font/woff \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType font/woff2 \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType application/font-woff \\\\"access plus 1 year\\\\"
# CSS, JavaScript
ExpiresByType text/css \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType text/javascript \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType application/javascript \\\\"access plus 1 year\\\\"

# Others
ExpiresByType application/pdf \\\\"access plus 1 year\\\\"
ExpiresByType image/vnd.microsoft.icon \\\\"access plus 1 year\\\\"
10 کارداران مهم بر ارتقاء سرعت سوای افزونه ها یا این که با افزانه های وردپرس
1- طریق اولیه به کار گیری از افزونه های کش وب سایت
یکی بی آلایش ترین و شایسته ترین راه و روش عمل ها برای ارتقاء سرعت وبسایت به کارگیری از پلاگین‌های کش می‌باشد. وظیفه ی اصلی این پلاگین ها seo کدها، پوشه ها و تصاویر موجود در تارنما میباشد. اگر از علم اپلیکیشن ‌نویسی بهره مند نیستید و با کد‌های CSS ، HTML، JS و… شناخت ندارید، پیشنهاد ی ما به شما به کارگیری از افزونه های وردپرس می باشد.
افزونه های معروف برای seo سرعت تارنما وردپرس و پوسته وبسایت شما
افزونه ها کل عملیات هایی را که باعث به ارتقا سرعت وبسایت وردپرس شما می‌شود را به صورت خودکار و تماما ظریف و به طور با صرفه ایفا میدهند. از مهمترین مزایای این افزونه ها می‌قدرت به برخورداری از پنل کنترلی بسیار بی آلایش و کاربردی اشاره نمود. سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی معرفی شایسته ترین پلاگین های کش و سرعت وب سایت را تحقیق نمایید.
افزونه WP Rocket: یکی‌از شایسته ترین پلاگین های کش مو جود برای وردپرس است. این افزونه از رابط کاربری بسیار سادگی برخوردار‌است که عمل کردن با آن را بسیار وا رفته می‌نماید.
افزونه WP Optimize: یکی‌از دیگر از دوستداشتنی ترین پلاگین‌های کش وبسایت وردپرسی که از داده های عددی نصب یک میلیون نفر برخوردار‌است می‌اقتدار WP Optimize را اسم توفیق. این پلاگین کش با فشرده سازی و کمتر کردن وسعت تصاویر تعالی، کش کردن صفحات وبسایت و منزه‌ کردن مفاد غیر ضروری دیتابیس، سبب تغییر چشمگیری در ارتقاء سرعت وب سایت وردپرس شما میشود.
نصیب هایی از تجهیزات WP Optimize مجانی میباشد اما برای قابلیت و امکان استعمال از آحاد مناطق بایستی ورژن ی مبلغی آن را خریداری فرمائید. ورژن ی بدون‌پول این پلاگین اکنون در مخزن وردپرس جان دار میباشد و می توانید آن را نصب کنید.
افزونه وردپرس سوپر کش (wp super cache): یکی از پلاگین های کش بدون‌پول برای وردپرس هست. این پلاگین اکثری از فولدر های HTML استاتیک را از تارنما پویا وردپرس شما ساخت می‌نماید. پس از تشکیل داد این فایل ها، اینترنت سرور به مکان اجرای اسکریپت‌های هنگفت PHP، پوشه های HTML ساخت‌و‌ساز گردیده را ارائه می‌نماید. در واقع با به کارگیری از این پلاگین WP Super Cache سرعت سایت خویش را تا حد متعددی افزایش خواهید اعطا کرد.
افزونه WP Fastest Cache: چنانچه در جستجوی یک افزونه کش معمولی البته در عین فعلا حاذق می‌باشید سفارش ما به شما استعمال از پلاگین ی کش WP Fastest Cache است. این پلاگین می‌تواند پوشه های HTML، CSS و JS را ساماندهی و بهینه نماید. همینطور دیتابیس را پاکسازی می‌نماید.
پلاگین ی WP Fastest Cache در دو ورژن ی محصور رایگان و ورژن ی مبلغی با آحاد تجهیزات جان دار می باشد. ورژن ی محصور گردیده ی این افزونه از روش مخزن وردپرس به طور رایگان قابل نصب و به کار گیری است.
2- استعمال از هاستینگ برای بهبود سرعت سایت شما
یکی مهم‌ترین تکنیک‌های ارتقاء سرعت وب سایت به کارگیری از هاستینگ بهتر هست. وقتی که مخاطب به وبسایت شما وارد می شود و بر روی بخشی از منو سایت شما کلیک می‌نماید، این به آن معنا است که از وبسایت شما درخواستی نموده است. وب سایت این درخواست را به سرور ارسال می‌نماید و سرور آن را بعداز جاری ساختن تغییراتی به دیتابیس جابجایی می‌دهد.


انتخاب یک هاست خوب برای سایت خویش و بهبود در ارتقا سرعت وب سایت
پیرو ی این مسیر دیتابیس درخواست را بازرسی کرده و بهره ی آن را مجددا در دست سرور قرار می‌دهد. بعد از آن سرور سود را برای مخاطب در تارنما اکران می دهد. این نقل و جابجایی ها مستلزم پردازش و سرعت پاسخگویی بسیار بالایی می‌باشد. به خصوص در صورتی‌که در یک فرصت واحد تعداد متعددی درخواست هم زمان بوسیله تعدادی استفاده کننده در تارنما شما صورت بپذیرد.

فکر کنید که تارنما شما از هاستینگ ضعیفی برخوردار‌است. روند بار گذاری بسیار آرام و نماید شکل می‌گیرد. بروز خطای خصوصی 5xx و اشتباه های دیگر از مهم ترین معضلاتی میباشد که تارنما شما به آن مبتلا میشود. فقط بروز یکی‌از این اشتباهات کافیست تا مراجعه کننده ی شما‌را از سایت فراری دهد.

براین اساس شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم که در گزینش و خرید یک هاست مطلوب اعتنا کافی را داشته باشید. این موضوع غیر وابسته از ایجاد کرد یک تجربیات مطلوب برای کاربر های وبسایت، بر seo و درجه بندی سایت شما اثر چشمگیری خواهد گذاشت.

3- سئو فولدر های js و css برای افزایش سرعت وبسایت
امروزه مداقه رابط کاربری و طرز های ارتقاء سرعت در تمامی وب سایت ها تماما ادراک شد‌ه‌است. به همین منظور تک تک طراحان وبسایت به سمت استعمال از کدهای css و جاوا اسکریپت برای ساخت و ساز سهولت در استفاده از سایت ها روی آورده اند. توصیه می‌کنیم به طبع نوشته ی علمی فعال کردن Gzip وبسرور تارنما خویش را فعال نمایید.


فشرده سازی و با صرفه کردن آحاد پوشه های html – css – js برای پوسته وردپرس شما
این کدها غیر از بهبود رابط کاربری و خوشگل سازی اطراف وبسایت، موجب ارتقاء فرصت لود سایت شما می گردند. به لهجه دیگر تارنما شما را نماید می‌نمایند. برای حل بعضی از مشکلات وبسایت و حل کردن برخی از خطاهای تارنما می توانید از کدهای ارتقاء سرعت سایت به کار گیری کنید و اثر متعددی روی سرعت سایت دارا هستند.

برای رفع این نقص‌ و ارتقا سرعت تارنما بایستی مجموع این کدها را به اصطلاح minify یا این که فشرده سازی فرمائید. برای این کار می توانید این وظیفه را به یک گروه حرفه ای هگزلا واگذار نمایید و یا این که از پلاگین هایی که تا قبل از این معرفی شدن استعمال فرمائید.

4- به کار گیری از سیستم توزیع محتوا یا این که CDN ها
همانطور که پیش از این هم گفته شد برخورداری از هاستینگ مطلوب یکی از مهم‌ترین پارامتر هایی میباشد که بر ارتقاء سرعت سایت شما بسیار اثر گذار میباشد. با اینکه هاست های خیر بوسیله بخش اعظمی از موسسه ها ارائه گردیده است، برخی از تارنما ها به جهت سیاست های تجاری خویش ترجیح می دهند هاست های خویش را از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی برگزینند.


استعمال از سی دی ان CDN برای ارتقاء سرعت تارنما وردپرسی
برخلاف ظواهر تبلیغاتی این زمینه، حالت مکانی هاست و سرور شما اثر بسیار متعددی بر سرعت وبسایت شما میگذارد. به ذکر بی آلایش خیس در حالتی که بیزنس بنده در کشور‌ایران باشد اما هاست و سرور اینجانب در مرزوبوم فرانسه، واحد سنجش سرعت دسترسی به وب سایت اینجانب برای یوزرها اهل ایران بسیار ذیل خیس از کاربرانی است که از مرزوبوم فرانسه وب سایت بنده را کاوش می‌نمایند. برای رفع این مورد باید از سیستم توزیع محتوا یا این که CDN در تارنما خویش به کارگیری نمایید.

cdn چیست؟
CDN ها سرورهایی هستند که در یکسری مرزو بوم متعدد قرار دارند و مجموع داده ها و محتواهایی که در وب سایت شما وجود دارد را در چند نقطه به مراد بهینه سازی سرعت وبسایت وردپرس ذخیره و جابجا می‌نمایند. برای مثال، در صورتی‌که هاست و سرور اینجانب در مرزوبوم هلند قرار داشته باشد و استفاده کننده اینجانب در ایران باشد، بعد از درخواست مخاطب، سود ی درخواست او از مجاورت ترین CDN برای وی فرستاده می شود.

این‌راه سرعت پاسخگویی به استفاده کننده را به صورت موثری ارتقاء می دهد. میتوانید از CDN بدون پول کلودفلر برای وبسایت خویش استعمال فرمائید. کلودفلر سازش قابل قبولی با تارنما های متفاوت دارااست و با seo تارنما های فارسی به طور کامل هماهنگ میباشد.

مزایای به کار گیری از CDN ها:
seo و ارتقاء سرعت وب سایت به طور چشمگیر در بار گذاری محتوا.
مصرف کمتر از پهنای باند.
دسترسی مستمر و مستمر به محتوای وب سایت.
ارتقاء امنیت تارنما پرهیز از هجوم ها DDOS.
5- سئو تصاویر، راهی ضروری برای کاهش وسعت
از سایر موضوعات مهمی که بایستی به آن توجه گردد سئو تصویری سایت میباشد. سئو تصویر به طور تماما بدون واسطه بر کاهش یا این که افزایش سرعت وبسایت شما تاثیرگذار میباشند. پس عالی هست برای هجران از کاهش سرعت تارنما توسط ی تصاویر حجیم به درنگ سئو آنان باشید. به طوری که سایز تصاویر را کمتر فرمائید اما از چگونگی آنها معدود نگردد. برای این منظور جداگانه از قابل انعطاف افزارهایی مانند فتوشاپ، وبسایت‌های بسیار حرفه‌ای و قدرتمندی نیز در فضای اینترنت وجود دارند.


بهینه سازی و فشرده سازی عکس های وب سایت جهت افزایش سرعت سایت
کافی می‌باشد عبارت compress picture را کاوش فرمائید تا به لیست بلند بالایی از وب سایت های این چنینی دسترسی داشته باشید. جدا از به کار گیری از نرم‌افزار ها و سایت های فوق، افزونه های اکثری برای وردپرس مو جود هستند. این افزونه ها به آسانی میتوانند تصاویر جان دار در سایت شما‌را سوای افت چگونگی فشرده سازی نمایند. از مهم‌ترین این نوع افزونه ها می‌اقتدار به Optimole و WP Smush اشاره نمود.

دقت: هیچ گاه برای کاهش و فشرده سازی تصاویر تارنما خویش از افزونه ها به کارگیری نکنید.

در صورتیکه به تازگی وب سایت خویش را فعال سازی کرده‌اید و هنوز تصاویر متعددی بر روی آن بار گذاری نشده هست، به شما پیشنهاد می شود پیش از بار گذاری تصاویر خویش با به کارگیری از طریق های آورده شده مبادرت به فشرده سازی تصاویر خویش برای بهینه سازی سرعت سایت وردپرس فرمایید.

البته در‌صورتی‌که وبسایت شما قدیمی است و از گذشته تصاویر متعددی بر روی آن بار گذاری شده است با به کار گیری از افزونه ها وبسایت خویش را سئو نمایید. البته گشوده هم می‌گیم، در صورتی نیرو کافی برای این فعالیت دارید، مطلقا بصورت دستی در برهه زمانی های زمانی عکس ها را بصورت دستی سئو فرمائید.

6- آپ دیت رسانی وردپرس برای ارتقاء سرعت تارنما
سیستم مدیر محتوای وردپرس، به صورت کاملا منظم و در حین‌های وقتی مشخصی آپ دیت رسانی می‌گردد. با هر توشه آپ دیت رسانی، قابلیت های جدیدی به آن افزوده می‌شود و مشکلات امنیتی و اختلال‌های ورژن قبلی تا حدودی برطرف می‌گردد. تک تک این تغییرات باعث افزایش سرعت وبسایت می گردد.

همینطور قالب ها و پلاگین های نصب گردیده بر روی تارنما بعداز مدتی نیاز به افزایش و بازنگری دوباره دارا‌هستند. مسئولیت آپ تو دیت رسانی‌های مرتبط با وردپرس، ارتقاء قالب و کل پلاگین های وب سایت بر عهده ی رئیس سایت میباشد. عدم اعمال به روز رسانی های به موقع، سبب ساز بروز ایرادات امنیتی فراوان و نماید شدن تارنما شما می شود.

7- بهینه سازی سرعت وبسایت وردپرس با به کار گیری از خلاصه مطالب
آحاد محتوا ها و مطالب به طور پیش فرض در کاغذ ی مهم وردپرس اکران داده میشوند. این آیتم باعث افزایش مجال لود صفحاتی از قبیل: ورقه ی مهم، مجموعه بندی ها، تگ ها و بقیه صفحه ها آرشیو می‌گردد.

همینطور سبب می‌گردد که بازدیدکننده، عشق و علاقه ی متعددی به حضور بیشتر در سایت شما نداشته باشند. این مسائل موجب کاهش بازدید وبسایت شما می‌گردد. به مراد بهینه سازی سرعت تارنما وردپرس خویش بهتر میباشد که به مکان تک تک مطالب، خلاصه‌ای از آنان‌را در ذیل تیتر هر مقاله قرار دهید.

شیوه ی عملکرد ابزار های رسیدگی وبسایت به‌این شکل میباشد که، برگه یا این که تارنما شما‌را بازرسی کرده و به نحوه ی سعی آن امتیاز میدهد.

8- عدم بارگذاری بی واسطه ویدیو ها در وردپرس برای افزایش سرعت تارنما
یکی از قابلیت و امکان ها در وردپرس، آپلود فایل های تصویری به طور بدون واسطه در هاست می باشد. شما می توانید با استعمال از HTML5 پوشه های تصویری را در مرورگر یوزرها خویش اکران دهید. شاید این قابلیت در ظواهر جذاب و کاربردی به لحاظ رسد البته میزبانی از اکران فایل های تصویری، مستلزم یک پهنای باند گسترده است و کمکی به ارتقاء سرعت وب سایت شما نمی‌نماید.

این فعالیت مخارج جانبی فراوانی را بر روی دست شما می‌گذارد و ممکن میباشد به جهت مصرف بالای پهنای باند، هاست شما به وضعیت تعلیق درآید. همینطور وجود این ویدیو ها سبب ساز افزایش وسعت فایل‌های بک آپ می‌شود. این ارتقاء وسعت، پروسه تنظیم ی ورژن ی پشتوانه و لود را بسیار زمانبر می‌نماید.

شما برای حل این معضل می توانید از قابلیت Embed در وردپرس استعمال کنید. فایل‌های تصویری خویش را در وب سایت‌های اشتراک ویدئویی قرار داده و لینک و پیوند مربوطه را در باطن پست قرار دهید.

9- افزایش و آپدیت رسانی ورژن PHP جهت بهبود سرعت وب سایت وردپرس
به کار گیری از جدیدترین ورژن ی PHP در وبسایت و ارتقا آن، مدام فرآیندی خسته کننده و وقتگیر بوده میباشد. البته این کار در بهبود سرعت تارنما وردپرس بسیار تاثیرگذار میباشد. در ورژن های آپ تو دیت رسانی گردیده ی PHP، اسکریپت ها 30 درصد سریعتر ایفا می شوند.


برای ارتقاء سرعت سایت وردپرسی؛ حتما ورژن وردپرس خویش را به واپسین نسخه یعنی فراتر از 8 ارتقاء دهید.
این آیتم بر روی ارتقا سرعت تارنما های گران قدر اثر قابل توجهی می‌گذارد. با ارتقاء ورژن ی PHP وب سایت خویش، می توانید به وضوح بهبود سرعت سایت وردپرسی خویش را شم نمائید.

10- دوری از سرقت پهنای باند در وردپرس
در مشت داشتن پهنای باند مطلوب، مدام موجب ارتقاء سرعت سایت می گردد اما در‌این میان مدام کسانی وجود دارا‌هستند که در وبسایت ها در ادامه محتوا های با کیفیت جهت سرقت میشوند. برای مثال؛ یک تارنما دیگر به مکان آپلود فایل عکس در تارنما خویش، از نشانی تصاویر مو جود در وبسایت شما برای صفحه ی خویش به کارگیری می‌نماید و با این کار در واقعیت از پهنای باند شما برای بار گذاری تصاویر وب سایت خویش استعمال می‌نماید.

برخی از تارنما های دیگر با به کار گیری از فید یا این که به عبارتی غذا، مبادرت به سرقت محتوا های سایت های دیگر می‌نمایند. برای دوری از این گزینه بایستی فید سایت خویش را غیر فعال فرمایید یا این که تدبیری بیندیشید که پست های جدید، اندکی بعداز تکثیر در فید سایت قرار بگیرند.

جمه بندی ارتقاء سرعت وب سایت هایی که با وردپرس پیاده سازی میشوند؟
افزایش سرعت سایت وردپرس از مهم ترین عوامل در دعوا seo تارنما میباشد. شما باید تحت عنوان دارای تخصص سئو نرم افزار‌ای مدون و جامع، جهت کاهش فرصت پاسخگویی و ارتقا سرعت سایتهای وردپرس را در شیوه نامه خویش قرار دهید. برخورداری از کلیه ابزارهای رسیدگی که قبلا به آن اشاره شد نیازی وجود ندارد. چرا که بیشتر این ابزارها و نحوه‌ها از فاکتورها و api های یکسانی استعمال می‌نمایند. استفاده از تک تک افزونه‌ها به طور یکجا جهت افزایش سرعت تارنما وردپرس ضرورتی ندارد. سفارش می شود با تحقیق مزایا و معایب افزونه‌ها، شایسته ترین آیتم را برای وبسایت خویش به کارگیری نمائید.

همینطور به کار گیری از CDN را به دلیل افزایش سرعت وب سایت وردپرس بسیار دورازشوخی بگیرید. از هاست‌های دارای اعتبار برای سایت خویش به کار گیری کنید. استعمال از یک هاست با کیفیت برای شما هزینه‌ی قابل توجهی به یار و همدم داراست البته مراقبت بیزنس شما از عنایت بیشتری برخوردار‌است.

با دقت به اینکه امروزه کمپانی‌های متعددی در جهت ارائه‌ی سرویس ها سرعت سایت عمل دارا هستند، در حالتی‌که به هر دلیلی قدرتمند به ارتقا سرعت وب سایت خویش نیستید و یا این که با به کار گیری تک تک موردها خاطر گردیده گشوده هم مبتلا نقص‌ در بار گذاری سایت خویش می باشید میتوانید از نصیب سرویس ها سرعت سایت این مجموعه‌های جهت افزایش سرعت وبسایت وردپرسی خویش به کار گیری فرمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 2414
  • بازدید کلی : 7371
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه